Branding to technika marketingowa, polegająca na kształtowaniu marki w świadomości nabywców, ukazaniu jej wizerunku w pozytywnym świetle, wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem oraz łatwiejszą identyfikację produktu wśród konkurencji. Budowanie marki stanowi istotny element w późniejszych zyskach firmy, dlatego fundamentem powinien być bliski i szczery kontakt z klientem, współpraca z nim, a także umiejętność zaskakiwania go w pozytywny sposób. Rozpoznawalna marka pozwala na kształtowanie cen na wyższym poziomie (większe zyski), ułatwia wprowadzanie nowych wzorów i produktów, umacnia kontakty z detalistami. W procesie tym ważną rolę odgrywa wybór pozycji marki oferowanej klientom przez firmę. Wyróżnia się trzy sposoby określania pozycji marki produktów:
- przypisanie marce cechy właściwej dla całej kategorii danego produktu,
- wyróżnienie marki, czyli odróżnienie od produktów marek konkurencyjnych,
- akcentowanie cech emocjonalnych, dzięki którym konsument sięgając po daną markę odczuwa pewien rodzaj satysfakcji płynącej, np. z identyfikowania się ze stylem życia, jaki sama marka prezentuje.
Współcześnie marka nie jest już tak silnie kojarzona z czymś bardzo ekskluzywnym i dostępnym tylko dla nielicznych grup społecznych. Kupujący oceniają produkty markowe jako użyteczniejsze, lepszej jakości, bardziej innowacyjne i trwałe. Dobra marka wywołuje u klienta zadowolenie, szczęście, poczucie dumy oraz wzbudza chęć do pokazania własnej osobowości poprzez zakup produktu.
Nasz dział specjalizuję się w znakowaniu produktów wg zamówień klienta.
Produkt może być dostarczony przez klienta lub nasza firma może dostarczyć towar ze znakowaniem dla Państwa.
Mamy konkurencyjne ceny na import towarów jak i znakowanie.
Możemy oznakować produkty następującymi metodami:
Grawer – technika znakowania produktów za pomocą lasera. Najbardziej trwała metoda, odporna na ścieranie. Metoda obejmuje znakowanie w 1 kolorze, ponieważ laser wypala wierzchnią warstwę pokrycia gadżetu, kolor jest uzależniony od podkładu.
Tampodruk – technika nadruku kolorowego przy użyciu silikonowego stempla tzw. tamponu. Jest to metoda wykorzystywana najczęściej do znakowania powierzchni plastikowych lub metalowych. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów oraz nakładu.
Sitodruk – technika nadruku kolorowego polegająca na przeciskaniu farby przez sito rozciągnięte na ramie. Daje możliwość znakowania dużych powierzchni. Najczęściej wykorzystywana do nadruku na tkaninach, parasolach, koszulkach, parawanach , ale także na papierach i tekturach. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów i nakładu.
Termotransfer – jest techniką znakowania stosowaną na tkaninach. Polega na przygotowaniu logotypu na specjalnym papierze, a następnie wgrzaniu za pomocą prasy. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów i nakładu.
Tłoczenie – technika stosowana najczęściej na takich materiałach jak skóra naturalna i ekoskóra. Polega na wykonaniu matrycy w kształcie np. logotypu, a następnie odciśniecie jej na wybranym produkcie. Metoda ta jest bardzo trwała, ale nie pozwala na zaznaczenie kolorów. Koszt uzależniony od wielkości znakowania i nakładu.
Haft – jest jedną z najstarszych i najszlachetniejszych metod znakowania. Polega na przygotowaniu programu komputerowego dla danego loga, a następnie maszynowym wykonaniu haftu. Daje możliwość znakowania wieloma kolorami, a koszt jest uzależniony od powierzchni haftu – ilości uderzeń igły hafciarskiej – oraz nakładu. Dokładna wycena jest możliwa po otrzymaniu od Państwa logotypu.
Naklejki – naklejki 3D czyli naklejki wypukłe pokryte warstwą żywicy epoksydowej. Znakowanie produktu przy pomocy naklejki 3D pozwala na zastosowanie dowolnej ilości kolorów oraz wykonanie naklejki w dowolnym kształcie.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.